Gebruiksvoorwaarden

Gebruiksvoorwaarden

1. Ik ben minimaal 18 jaar (voor Europese klanten) of 21 jaar.

2. Ik gebruik deze site alleen voor persoonlijke, commerciële of informatieve doeleinden en zal alle informatie (verzendlocatie, factuuradressen, veiligheidsbeleid) vertrouwelijk houden en ik zal mijn account aan niemand tonen.

3. Ik ben geen medewerker van de wetshandhaving en ben niet aangesloten bij enige vorm van wetshandhavingsorganisatie.

4. Ik ben niet geïnteresseerd in het toebrengen van schade aan iemand van deze site en zal deze alleen voor commerciële doeleinden gebruiken.

5. Ik zal de beheerders van deze site op een vriendelijke en culturele manier behandelen.

6. Ik weet dat sommige van de producten op de site mijn gezondheid kunnen schaden en ongewenste bijwerkingen kunnen veroorzaken.

 

Verzendgerelateerd:

1. De pakketten worden verzonden per reguliere luchtpost vanuit Europa.

2. Het pakket wordt per vliegtuig naar uw land verzonden en per terreintransport naar uw locatie.

3. We bieden alleen internationale verzending, geen binnenlandse service beschikbaar.

4. Het wordt dezelfde dag verzonden nadat de betaling is ontvangen.

5. Gemiddelde aankomsttijd is 1 – 3 dagen.

6. U kunt zich zorgen gaan maken en een rapport openen als het pakket meer dan 15 dagen te laat is, kleinere vertragingen worden als normaal beschouwd, omdat de postservice in deze huidige tijden onstabiel kan zijn.

7. Producten worden opgeslagen in verschillende magazijnen in verschillende landen, dus we splitsen de bestellingen op in zoveel pakketten als nodig is en de verzenddatum tussen deze pakketten kan 24-48 uur verschillen van pakket tot pakket.

8. Nadat het pakket is verzonden, wordt u hiervan per e-mail op de hoogte gesteld en ook voorzien van een verwachte aankomstdatum, die ook in uw bestelgeschiedenis op de website wordt vermeld.

9. De verwachte aankomstdatums worden geleverd door de gebruikte postservice en kunnen soms niet volledig nauwkeurig zijn, de werkelijke aankomstdatum kan 1-3 dagen verschillen van de weergegeven datum.

10. De verzendsnelheid kan niet door ons worden beïnvloed, aangezien de postservice buiten onze controle ligt, dus we kunnen vertragingen bij de verzending niet uitsluiten.

11. Factuuradres en verzendadres kunnen verschillen. Het verzendadres moet nauwkeurig zijn en moet beschikbaar zijn voor de aankomst van uw pakketten gedurende ten minste 40 dagen vanaf het moment van aankoop.

12. Als u wilt dat een bestelling wordt opgesplitst en naar verschillende adressen wordt verzonden, moet u verschillende bestellingen plaatsen en de gewenste adressen in de relevante adresinformatievelden plaatsen, in dit geval hoeft u de verzendkosten slechts één keer te betalen .

Bestellen

1. Lees de bestelinstructies volledig door voordat u een bestelling plaatst.

2. Nadat een bestelling is geplaatst, blijft deze inactief totdat u ervoor betaalt en we beginnen met de verwerking ervan binnen 24 uur nadat we het geld hebben ontvangen.

3. U kunt een bestelling annuleren en verwijderen wanneer u maar wilt, maar alleen in het geval dat deze niet is geactiveerd, in gevallen waarin de bestelling door ons is betaald of geactiveerd, moet u de annulering aanvragen door ons een supportticket te sturen.

4. Geplaatste bestellingen slaan de producten niet op voorraad op, dus als er een verschil is tussen de datum waarop u de bestelling heeft geplaatst en de betalingsdatum langer dan 1 week is, moet u mogelijk de beschikbaarheid van de bestelde producten bevestigen via een support ticket om er zeker van te zijn dat alle producten nog op voorraad zijn.

5. Het plaatsen van een bestelling bevriest de prijs, dus als de bestelling onbetaald in het systeem wordt gehouden en wanneer u besluit ervoor te betalen, wordt de prijs gewijzigd, dan hoeft u alleen de oude prijs te betalen die in uw bestelling staat vermeld.

6. Als u een groot aantal verschillende producten bestelt, maar het aantal per product is niet genoeg om een ​​bulkkorting te krijgen, dan kunt u ze gewoon bestellen en contact met ons opnemen om een ​​gereduceerde prijs vast te stellen binnen de grenzen van ons marketingbeleid.

7. We moeten u informeren dat er soms vertragingen in de verzending zijn als gevolg van technische problemen, maar dit is geen reden om u zorgen te maken of teleurgesteld te zijn. Als een bestelling langer dan 7 dagen in de winkel wordt vastgehouden, maak dan een supportticket aan en vraag om compensatie, aangezien we in dergelijke gevallen credits geven.

8. U kunt de status, inhoud en andere informatie met betrekking tot uw bestelling altijd controleren in uw bestelgeschiedenis, die via de website in uw accountgegevens te zien is.

9. De trackingcode van de bestelling die bij uw aankoop is gevoegd, mag niet worden verward met het trackingnummer van de e-mail (referentienummer), aangezien dit totaal verschillende referenties zijn.

10. Als je per ongeluk producten hebt besteld die je niet nodig hebt en je bent er niet in geslaagd om dit met ons te verduidelijken tot de verzenddatum, dan kunnen we je het benodigde product niet opnieuw verzenden.

11. Telkens wanneer u een pakket ontvangt, moet u inloggen op de site, uw bestelgeschiedenis openen en in het veld dat zich naast elk product van dat pakket bevindt, moet u het ontvangen bedrag invoeren en op accepteren klikken, op deze manier, je laat ons weten dat het pakket veilig is ontvangen.

Beleid voor opnieuw verzenden

1. Vertragingen in de verzending worden geteld na de verwachte leverdatum die wordt weergegeven in uw bestelgeschiedenis.

2. Een pakket kan als verloren worden beschouwd als het meer dan 30 dagen te laat is.

3. De eerste klacht over vertraging van de post moet niet eerder dan de 15e dag na de verwachte bezorgdatum worden verzonden, kortere vertragingen zijn geen reden om je zorgen te maken, omdat de postservice instabiel kan zijn.

4. Op de 30e dag na de verwachte datum moet u het pakket als verloren melden en contact met ons opnemen met de pakketgegevens, de bestel-ID en een nieuw adres voor de herverzending van uw pakket.

5. Een nieuw verzendadres is vereist om verdere problemen te voorkomen, als u geen nieuw verzendadres wilt opgeven, zullen we uw pakket toch opnieuw verzenden, maar de verzending is niet gegarandeerd, dus als uw pakket opnieuw verloren gaat op zijn weg naar hetzelfde adres, zullen we uw pakket niet voor de tweede keer opnieuw verzenden.

6. Als een ontbrekend product van uw late pakket niet op voorraad is terwijl het opnieuw moet worden verzonden, heeft u 2 opties – wachten tot de bijgewerkte voorraad arriveert of een vervanging accepteren binnen de limieten van de kosten die u hebt betaald voor de eerste producten. In dat geval vervangen we uw producten met dezelfde kwaliteit of hoger, met behulp van andere merkstoffen.

7. Als uw pakket in beslag is genomen en u heeft de inbeslagnemingsbrief ontvangen, dan moet u deze zaak melden via een supportticket en deze ook scannen en naar het volgende adres sturen. Nadat de brief is beoordeeld en de verzending is goedgekeurd, moet u ons een nieuw adres voor herverzending doorgeven. De punten “5” en “6” van deze paragraaf zijn ook van toepassing in geval van inbeslagneming.

8. Het afzenderadres op het pakket dat naar u is verzonden, is nep, dus we zullen het niet terugkrijgen als het wordt teruggestuurd naar de afzender. U moet de reden van de retourzending melden in een ondersteuningsticket en de zaak bespreken met een operator van ons team.

9. Ontbrekende pakketten vanwege verkeerd getypt adres worden niet opnieuw verzonden. Let dus goed op bij het invullen van de adresvelden van uw bestelling.

10. Als je je adres wijzigt (verhuizen naar een ander huis) voor de verwachte datum, dan wordt het pakket niet opnieuw verzonden. Als je dit na de verwachte vervaldatum doet, maar de 30 dagen niet zijn verstreken, moet je iemand achterlaten om het pakket op je vorige adres in ontvangst te nemen, anders vergoeden we slechts 50% van de pakketwaarde.

11. Tekort aan producthoeveelheid wordt gecompenseerd nadat u dit meldt en de exploitant een conclusie trekt.

12. Aankomst van het verkeerde product wordt ook gecompenseerd met een herverzending van het oorspronkelijk bestelde product.

13. In geval van productschade gevolgd door het niet kunnen gebruiken van de producten, moet u dit melden in een supportticket en vervolgens foto’s maken van de beschadigde producten, labels of verpakking en deze naar het volgende adres sturen dat op onze site staat vermeld.

Kwaliteit

1. Alle producten zijn zeer getest voordat we ze ontvangen. Kwaliteitsauthenticiteit wordt gegarandeerd door de hoofdfabrikant en ook door ons beschermd.

2. Eventuele kwaliteitsproblemen moeten onmiddellijk worden gemeld aan de sitebeheerder via een ondersteuningsticket, met een duidelijke beschrijving van het probleem, met foto’s in het geval dat ze nodig zijn.

3. Als u allergisch bent voor bepaalde verbindingen van een bij ons gekocht product, maar u heeft ze al gebruikt, neem dan onmiddellijk contact op met uw arts, aangezien dergelijke gevallen helaas buiten onze bevoegdheid vallen. Het is naar eigen goeddunken van de gebruiker dat hij volledig begrijpt welke stof hij heeft besteld en ook welke ingrediënten in de specifieke stof zitten. Deze ingrediënten vind je op de zijkant van de productverpakking.

Internationaal

1. Alle persoonlijke informatie die op de website anabolenshop24 wordt bewaard, wordt behandeld in overeenstemming met de huidige richtlijnen van de Europese wetgeving. De gegevens van klanten worden niet bekendgemaakt, zelfs niet op een officieel verzoek van de autoriteiten van het buitenland.

2. Het is uw verantwoordelijkheid om te bepalen of internetaankopen van deze medicijnen in uw regio verboden zijn volgens de lokale wetgeving.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *